tirsdag 24. november 2009

Ser deg...

Mikael Dorsin.. Rosenborg

img393

8 kommentarer:

  1. Avslørt på sidelinjen, mer zoom er løsningen her, hehe. Kult blikk du fikk fanget :)

    SvarSlett
  2. hehe...kult bilde du fikk der:)
    Ha en flott kveld:)

    SvarSlett
  3. Rosenborg! I like it. Great team:)
    Good night.

    SvarSlett
  4. Det var da et flørtene blikk, var det ikke?? Hva jeg synes om Rosenborg, skal heller være usagt!! Jeg bor i Bergen skjønner du!! :)
    Jeg tror ikke jeg har besøkt deg før.. Likte mye av det jeg ser her inne, så her tar jeg gjerne en tur igjen.
    Jeg likte også det du skriver i profilen din:
    Mitt råd er å ikke planlegge for langt frem i tid! Lev livet NÅ!

    Skal prøve å huske på det!

    SvarSlett
  5. Glimt i øye han der å ja kanskje, men har han drill??? det er nå spørsmålet vettu... :-) en stor fin gul en, men stor kapasitet på batteri og stor spennvidde på chuck`en. Skal bygge hus sjø, i fjæra må vite!! så d så

    SvarSlett
  6. Så nå er det sport her også.......

    SvarSlett
  7. Distraherte du han midt i treningen? ;)
    Målrettet blikk...! :)

    SvarSlett