søndag 6. juni 2010

Lørdag morgen’s frokost..

ble inntatt ved et stille tjern oppå marka etter en halvtimes gåing. Planen var å være der før sola kom, men den saken med å ligge liiit te etter at klokka ringte slo feil. Men bevares kjempefint læll..

img483

img485

Nystekte rundstykker pakket inn i folie, masse smør, bronost og kaffe….Joda det går an..   :))

img486

Etter ønske fra junior, så ble det en tur inn til Lerkendal kl 10 for å overvære treningen til RBK (fotballag i Trondheim). De har tatt inn en Orkdaling for å få inn litt angrepsfotball i laget..Vel vel..verden har gått videre Nils Arne, vi får se. Men show var det. Unggutten Henriksen får en leksjon i rette bevegelser, men tror han prøver å få hjelp fra høyere makter om forståelse for hviken skapning dette er. Roar Strand tror jeg har hørt dette før..

Nils Aj

6 kommentarer:

  1. Nydelig bilder... fantastisk plass å sitte å se sola stå opp.
    Ja, gamlekarran gir visst aldri opp.

    Ha en fin søndag

    SvarSlett
  2. Det ble da nydelig dette selv om dere ikke rakk soloppgangen.

    Jeg har overtatt http://blopp.no ta gjerne turen innom og meld inn din blogg.

    SvarSlett
  3. O hildrande du ja, frokost i det fri!! vet just ikke hva som frister meg mest da, utsikten, matpakken eller.. Vet du, det er jaggu så mange Lomtjønner at jeg går helt i surr jeg faktisk. Det er jo Lomtjønna på toppen av Sundlimarka, og jammen passerte jeg jo en i går gjennom Sæterdalen også :-)

    Eggen ja... seier i dag, men det er noe med å gi seg mens man er på topp også da!!?? huff, hekt uten peiling i grunn, men det er nå engang slik at man lett vil huskes for det siste man gjør, så om dette er så lurt...

    Varm god klem fra huldra

    SvarSlett
  4. Klokker er en dum ting egentlig, de bråker veldig og de ringer ikke når man er ferdig å sove heller, bare noen timer før... Men det gjorde ingen ting for det var en nydelig stemning dere fikk der og en nydelig plass. Bedre start på dagen skal man lete lenge etter! Kjempefine bilder!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  5. Nydelige naturbilder, sånn en herlig ro og harmoni:) Fotballbilder kan jeg spare meg for,,hehe, antifotball denne jenta her..

    SvarSlett
  6. Så vakre naturbilder! Blir nesten rørt av å se på dem. Herlig! Det er vel noen yngre spillere som har stor respekt for Eggen, antar jeg. Sikkert litt skummelt for dem i begynnelsen ;-)

    SvarSlett