lørdag 11. juni 2011

Pinseværet her nå…

IMG_4781b

8 kommentarer:

  1. Läcker bild! Tycker om dem mycket! Bra!

    Ha en trevlig pingst! :-)

    SvarSlett
  2. Se der ja, der fikk du et flott lyn! Jeg strever med det rett som det er!
    Ha en fin pinse!

    SvarSlett
  3. Hei igjen!
    Det der med bloggen skal KUN være motivert utfra glede - og ikke noe pes! Selv tar jeg noen dagers pause rett som det er, er jo ikke mulig å drive med dette hver dag hele året! Vi er jo ikke rosabloggere med ønske om å bli c-kjendis! Ta deg en pause når du føler for det - så treffes vi når du er på igjen!
    Klem fra meg! ;)

    SvarSlett
  4. Ja hva skal en nå si om dette været i grunn, men fine bilder kan en jaggu få, og det fikk nå du!!

    Var inn på tanken sent i går kveld jeg også når tåka lå tykk, en skulle vært ut med kamera på tur, men så da starta en thriller med selveste George Clooney og valget ble enkelt du, på langs i sofakroken, he he

    Trist ja, på så mange vis i grunn :-)

    SvarSlett
  5. Så flott, godt gjort å "fange" lynet med kamera. Ha ei fortsatt god pinse! :)

    SvarSlett
  6. Dette motivet tenkte jeg på også i går kveld på hytta mellom Storås og Hoston. Men det regnet så borti hampen at jeg ikke kom meg utenfor døra, og lynet var så nær at det smalt som geværskudd så vi ble værende innendørs. Men du fikk et fint bilde av lynet.
    Ha en fortsatt fin pinse.

    SvarSlett
  7. Hei Helge, takk for hilsen, så fant jeg også deg;) Flott bildet av lynet, men håper dere også får sol og varme...etterhvert ;)

    Ciao

    SvarSlett
  8. JAggu fikk du bilde av lynet!!! Ble bare praten om det her...for sannelig var det lyn å se.....
    Supert bilde....men skikkelig drittvær da!
    Ha en fin mandagskveld:)

    SvarSlett