lørdag 4. februar 2012

En engel ..

var innom..strøk mitt kinn med varsom pust…lyste meg opp…forsikret meg om at all smerte…all bekymring..      

all redsel er borte..den evige reise er startet på nytt mot nye mål..hvisket i mitt øre…’vær ikke redd..store høvding’

                                                                                         

bitte3

Celine Dion synger en nydelig sang med en nydelig tekst som går langt inn i sjela…

Fly, fly do not fear
Don't waste a breath, don't shed a tear
Your heart is pure, your soul is free
Be on your way, don't wait for me
Above the universe you'll climb
On beyond the hands of time
The moon will rise, the sun will set
But I won't forget


Fly, fly little wing
Fly where only angels sing
Fly away, the time is right
Go now, find the light

 

'Fly' min lille venn