tirsdag 12. juli 2011

En plass som allerede er mye presentert her på bloggene..

Men prøver å hoppe etter Wirkola likevel..hadde gleden å besøke Drammen i helga og må si at dere som bor der virkelig har en plass å være stolt av.

Måtte ordne meg mulighet til å besøke denne mye omtalte plassen som har en historie som ikke er av det gode, men en trivelig tur var det så absolutt..Sommerfuglen fikk meg til å tenke på filmen ‘Nattsvermeren’..ja sier ikke mer..

(klikk på bildene for å åpne i nytt større vindu)

Lier as01  Lier as02  Lier as05

Lier as03  Lier as07  IMG_6471_fhdrLier as04  Lier as10  Lier as06Lier as09  IMG_6368_fhdr  Lier as11  IMG_6588_fhdrIMG_6423_fhdr  IMG_6573_fhdr  IMG_6507_fhdr  IMG_6514_fhdrIMG_6540_fhdr  IMG_6535_fhdr  IMG_6391_fhdr  IMG_6430_fhdr

OBS! et spøkels ble også med..

IMG_6421_fhdr

    

9 kommentarer:

  1. Skutt en del fra hofta ser jeg.. Og den canon-greia de har gjort jobben bra sammen med deg;) I like! Merklig, ser ingen spøkelser, trodde det var det der oppe.

    Mange minner og bilder på brikken tenker jeg, flotte bilder både i farger og s/h. Digger bl.a det nest siste bildet!

    Ser ut som du fikk med deg mye av det som er verdt å knipse der oppe;)*klem*

    SvarSlett
  2. Vet du hva,.du er utrolig dyktig med denna..ja, som det beskrives over her; "canon-greia" di!

    Råflott bildesamling fra "spøkelseshuset"..:)

    SvarSlett
  3. Dette var utrolig flott! Og skummelt...Men det er jo slik det skal føles når man ser bilder fra det gamle "asylet". Det siste var jo midt i blinken da, så jeg ser spøkelsene jeg!

    SvarSlett
  4. Stilig! Har nettopp drevet og snoket og sett på mange bilder fra dette huset, og satt meg inn i dette med Urban Exploring. Spennende!! Men DINE bilder var VIRKELIG stilige... Alle som ett! Flott!! :))

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Knallstilige bilder fra et litt trist sted.Og sannelig fikk du spøkelset med også,hehe:)

    SvarSlett
  7. Flotte bilder av et hus som sikkert ikke er så trivelig å være inni.... Er litt pysete og sensetiv, så jeg tror ikke jeg hadde turt å gå inn engang.

    Kos deg videre i sommeren! :)

    SvarSlett